10اشتباه که هر روز مرتکب می شوید

شانه را به جلو خم می کنید: خم شدن به جلو به درد شانه منجر می شود.حالت نادرست باعث بی تعادلی عضلات و فشار بیشتر می شود. پس حالت بدن خود را کنترل کنید و هنگام ایستادن صاف بایستید.

مسافت طولانی بدون توقف رانندگی می کنید: رانندگی در مسافت زیاد و بدون توقف، تاثیری مشابه روی هم قرار دادن پاها دارد و به تجمع خون منجر می شود. سعی کنید پس از طی مسافتی از خودرو پیاده شوید و قدم بزنید. این کار در پروازهای طولانی نیز باید انجام گیرد. در مسافت های طولانی، هر از گاه بلندشدن مثلا برای استفاده از دست شویی بهترین کار است.

به محض این که از خواب بیدار می شوید، بدن خود را می کشید:
 کشیدن کمر دیسک های کمر را به خطر می اندازد و هنگام بیدار شدن باعث واردآمدن فشار بیشتری روی آن ها می شود. کافی است با فعالیت های کوچک مانند درست کردن چای یا قهوه، مسواک زدن و... به مدت ۱۰دقیقه بدن را گرم کنید.

رفتن به دست شویی را به تاخیر می اندازید: این کار خطر بروز عفونت های لوله ادراری را بالا می برد. به گفته متخصصان از آن جا که باکتری ها به سرعت تکثیر می شود، نگه داشتن ادرار ممکن است به عفونت منجر شود. پس به نیازهای بدن اهمیت دهید.

آدامس می جوید: دندان پزشکان می گویند، مفصل فک برای جویدن غذا و نه آدامس طراحی شده است. همانند هر عضله ای که بیش از حد از آن کار کشیده شود، جویدن مکرر ممکن است در فک منجر به درد و مشکل شود.

هر روز کیفتان را به یک شکل حمل می کنید:
 این عادت می تواند باعث بی تعادلی عضله و درد شانه شود. خیلی از سندروم های درد بر اثر انجام دادن فعالیت های مکرر نامتقارن رخ می دهد.

منبع: yjc.ir

/ 0 نظر / 10 بازدید